Bezoek onze webshop voor de meest voordelige sportartikelen!

woensdag 29 september 2010

Reebok Easytone Street

Onlangs gingen wij op een mini-vakantie naar Tongeren. Er stonden enkele leuke wandelingetjes op het programma en persoonlijk vond ik het leuk om de Reebok Easytone schoenen tot op hun limiet te testen! Het ideale moment om mij een paar Reebok Easytone schoenen aan te schaffen...

Reebok Easytone... In het spoor van Ambiorix!

We verbleven in B&B Villa Esperanza, gekend van tv, op een kleine 800m van het stadscentrum. Die afstand legden we te voet af om zo meteen naar het Gallo-Romeins museum te trekken en daarna een fikse stadswandeling te houden.
Het museum nam toch een dikke 2 uur in beslag, een goede investering voor 1€! Daarna even een kleine hap eten en toen hebben we de oude stadsomwalling gevolgd. Een 3 uur stappen later viel er een enorme plensbui over ons hoofd en moesten we gaan schuilen.

Dat was het eerste moment in de namiddag dat ik even ging zitten en kwam ik tot de conclusie dat ik van de hele dag nog niet 'gezeurd' had dat mijn voeten pijn deden! Lag dit aan het enorm interessante verleden van Tongeren of aan Easytone? Desalniettemin had ik toch al een 5 รก 6 uur gewandeld die dag!

De regen hield enorm lang aan en dat stopte mijn fervent langdurige test een beetje korter dan verwacht. In de regen vertrokken we dan maar... Hier kwam een nadeeltje van Easytone aan het licht! In een natte omgeving schuiven de schoentjes nog al eens graag. Waterdicht waren ze voor een groot deel wel dankzij de dichtgelaste naden!

Sinds de test iets korter was dan verwacht, heb ik de schoenen elke dag aangehad vanwege het enorm grote comfort dat ze bieden. Het is de ideale schoen om een hele dag op recht te staan! De comfortabele zool die Reebok voorziet geeft de nodige demping waardoor je op het einde van de dag geen voetenbadje nodig zal hebben...

Bestel deze schoen hier!

Positief :)
+++ Comfortabele demping
++ Je merkt niet dat je aan een work-out doet (resultaat is echter enkele dagen later zichtbaar)
+ Naadloze binnenkant

Negatief :(
-- Bij natte ondergrond schuiven de zolen erg hard

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen