Bezoek onze webshop voor de meest voordelige sportartikelen!

zaterdag 23 oktober 2010

Bikemotion - Vermarc is aanwezig

Zondag 24 oktober vind in Utrecht de jaarbeurs Bikemotion plaats. Sportselect gaat hier de mark afspeuren naar niche-producten en andere hebbedingetjes voor de cyclisti onder jullie...

Zelf een groot koersliefhebber en een klein koersertje zal dit een grote dierentuin zijn voor mij. Het probleem is echter, om alles gezien te hebben, dat we nogal vroeg in de ochtend moeten vertrekken. Hierdoor zal Sportselect jammer genoeg zijn deuren sluiten op 24 oktober.

Zelf ga ik op zoek tussen de niche producten om jullie toch wat exclusiefs voor te kunnen schotelen. A la Powerbalance of Contigo. Verder zal ik ook op zoek zijn voor een Virtual Reality Hometrainer om zelf de koude winterdagen al sportend door te brengen. Ik ga nu wel tennissen, maar het spijtige is dat je aan een vast schema zit en een VR Hometrainer zal me wat meer vrijheid geven.

Vermarc zal ook aanwezig zijn met hun fietskledij en bijhorende accessoires. Zelf ben ik benieuwd naar hun DMT fietsschoenen voor mountainbike en road. Natuurlijk zullen ze ook weer iets nieuws presenteren speciaal voor de jaarlijkse beurs, maar ik denk dat ik hier nagenoeg alle informatie over zal hebben.

Vanavond zal het echter laat worden dankzij de verjaardag van een zeer goede vriend. Hopelijk kan ik jullie maandag een mooi en passend verslag brengen over die gigantische fiets speeltuin. Met notitieboekje in de aanslag kijk ik er al naar uit...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen