Bezoek onze webshop voor de meest voordelige sportartikelen!

maandag 3 juni 2013

adidas en Novak Djokovic partner in langdurige footwear deal

adidas heeft een nieuw footwear partnerschap aangekondigt met s'werelds nummer 1 tennis speler Novak Djokovic. De Servische ster debuteerde zijn Barricade 7 tijdens de French Open. De deal is een opvolging van Novak's persoonlijke beslissing om de Barricade tennisschoen te dragen voor vele jaren; al zijn 6 Grand Slams bereikt met het dragen van de adidas tennisschoen.




Novak zei: "De adidas Barricade is mijn favoriete schoen. Ik draag hem al vele jaren en heb alle verschillende generaties gedragen. Ik heb een volledig vertrouwen in de schoen en ben zeer comfortabel op het tennisveld als ik hem aan heb, wat essentieel is voor een tennis speler. Ik heb zeer specifieke dynamische bewegingen, met veel splits en slides, dus ik heb de nodige stabiliteit nodig in de tennisschoen, maar ook een optimaal gewicht en geweldige prestaties. De adidas Barricade biedt me alles - adidas heeft me voorzien met de best mogelijke schoen".

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen